Nova Group rozpoczyna współpracę z Ego Public Relations

Zadaniem agencji jest wdrożenie strategii wizerunkowej dla marki korporacyjnej Nova Group, marek kosmetycznych (m.in. Maria Galland, Skeyndor), urządzeń medycyny estetycznej (m.in. Mediostar Next, Reaction) oraz urządzeń do spa i wellness (marek Gharieni i Haslauer). Za działania z zakresu PR-u i marketingu odpowiada Agnieszka Majewska-Kunat, która pełnić będzie również funkcję rzecznika prasowego Nova Group. Jak mówi Andrzej Chmielewski, Prezes Nova Group: „Jesteśmy obecni w branży beauty od początku jej rozwoju w Polsce, niemal 30 lat. Teraz nadszedł czas, kiedy chcemy i możemy w pełni wykorzystać siłę marki korporacyjnej Nova Group. Jednocześnie podjęliśmy decyzję o intensyfikacji działań komunikacyjnych głównych marek produktowych z naszego portfolio, poprzez wykorzystanie wielu zróżnicowanych kanałów komunikacji, które będą wzajemnie wspomagały się”. Nova Group jest liderem wśród polskich firm, działających w branży spa, kosmetycznej i medycyny estetycznej. Oferuje całościową obsługę klientów instytucjonalnych - od etapu doradztwa, poprzez realizację - po obsługę posprzedażową, w zakresie tworzenia nowoczesnych stref spa i wellness w hotelach oraz salonach odnowy biologicznej. Jest dystrybutorem światowych marek oraz laureatem wielu prestiżowych nagród m.in. Spa Inspiracje 2014, w kategorii produktów nowatorskich i unikalnych, Beauty Premium 2014 oraz Złoty Krokus 2013. Marki w portfolio: • Kosmetyczne: Maria Galland, Skeyndor, Arosha, Kurland • Kosmetologia i medycyna estetyczna: Asclepion, Viora, Starvac, Daeyang • Sprzęt do spa i wellness: Gharieni, Haslauer Więcej informacji: novagroup.pl